Jeroen Adriaans - Nieuws - Serie-ondernemer Jeroen Adriaans zet florrel in de markt

Serie-ondernemer Jeroen Adriaans zet Florrèl in de markt

Ron Lemmens sprak met Jeroen Adriaans in Let’s Talk Business.

Met Undiemeister zette Jeroen Adriaans duurzame ondermode op de kaart. Dat wil hij nu herhalen met Florrèl. Geen lingerie of boxers, maar duurzaam beddengoed. 

Al meer dan tien jaar werkt Jeroen met duurzame materialen. Duurzaam moet in zijn visie kwalitatief hoogwaardig zijn. Daarmee is het gebruik van die stoffen en dus de artikelen die daarmee zijn gemaakt, toonaangevend. Beddengoed vraagt andere prioriteiten dan bijvoorbeeld ondergoed of essential herenkleding, zoals Undiemeister dat biedt. Waar zitten die verschillen in en vraagt de consument daar wel echt naar? Ron Lemmens ging erover in gesprek met Jeroen Adriaans, Founder en CEO van E-Expansion, Undiemeister, Dryly en Florrèl.

In het radioprogramma Let’s Talk Business gaat het uiteraard over de business, maar vooral ook over de persoonlijke visie en de ambities van de hoofdgast. Er wordt teruggeblikt, vooruitgekeken en er worden persoonlijke ervaringen gedeeld. Wat ging er goed, wat zijn leerpunten en hoe ziet de business er over vijf jaar uit.

Dit alles in een één uur durend radioprogramma, met lekkere muziek en onder de enthousiaste (bege)leiding van presentatoren Martine Hauwert, Fabienne de Vries, Ron Lemmens, Folkert Tempelman, Robert Denneman, Rick van Velthuysen en Koen Bugter.