De hele wereld moet weten wie Undiemeister® is en waar Undiemeister® voor staat! Daarom heeft Jeroen Adriaans samen met zijn compagnon Rik Vegter besloten om de stap te zetten richting de Televisie. Waarom televisie? Undiemeister® is al behoorlijk dominant aanwezig, misschien heb je de social media campagnes al een keer zien langskomen, of heb je Undiemeister® zien verschijnen in jouw zoekresultaten op Google of juist tijdens het lezen van de krant.
Lancering van de TV campagnes
De TV is geen onbekend terrein. Hiermee kan Adriaans nog veel meer Meisters bereiken. Jeroen, de CEO van Undiemeister® heeft al heel wat ervaring met het medium televisie. In zijn tijd als CEO van Bamigo, heeft Jeroen jarenlang TV commercials laten uitzenden, om zo het merk snel te laten groeien.
Undiemeister® maakt gebruik van de ons zelf ontwikkelde stof Mellowood® waar we inmiddels ook een patent op hebben gekregen. De stof Mellowood® is een unieke stof die 100% milieuvriendelijk is en maximaal Co2 neutraal, dit moet natuurlijk iedereen weten en nog belangrijker.. dragen! Om dit streven te kunnen bereiken hebben wij besloten om gebruik te gaan maken van TV campagnes.
Onze TV commercial
Wij denken dat we goed geslaagd zijn om Undiemeister® als een ander en beter merk onder het voetlicht te brengen dan alle alternatieven herenondermode die te koop zijn. Wij hopen dat jij dat ook vindt en dat de TV commercial opvalt en goed bij je blijft hangen uiteraard. Benieuwd naar onze commercial? Bekijk hem hier: