Jeroen Adriaans - Selfmade Bukser Jeans

SELFMADE met Bukser Jeans

Ik werd gevraagd door Nino Sumah om deel te nemen aan de SELFMADE-campagne van Bukser Jeans. Nino is een enthousiaste, jonge selfmade ondernemer met ontzettend veel passie, lef en visie. Hij startte zijn eigen spijkerbroekenmerk, Bukser Jeans, vanuit zijn eigen frustratie. Nino is twee meter lang, en mooie, nette zakelijke broeken zijn lastig te verkrijgen in lange lengtematen. Daarnaast zijn de welbekende zakelijke spijkerbroeken vaak erg duur. Daar moest Nino iets mee – het kon beter, het móést beter!

Na een ontzettend mooi eerste jaar vol vallen en opstaan, testen en ontwikkelen had Nino de basis gelegd. Zijn kennis en expertise lagen echter meer bij de offline handel dan bij de online wereld. Daarom zocht hij hulp om zijn merk sneller te laten groeien. Zo kwam ik uiteindelijk in contact met Nino, en we hadden direct een ontzettend leuke klik. Ik bewonder zijn lef, ambitie en grote dromen – en daar wilde ik hem graag bij helpen.

Bukser is inmiddels míjn favoriete spijkerbroek. Ik ben een volwaardige ambassadeur van Bukser Jeans, en velen om mij heen inmiddels ook. Het is een stijlvol merk van zeer hoogwaardige kwaliteit en bovendien maximaal duurzaam. Daarnaast is het comfort waanzinnig: de broek zit als een trainingsbroek dankzij de stretch en het zachte gevoel van de stof.

De jeans van Bukser Jeans staan voor kwaliteit, duurzaamheid en een premium uitstraling. Dat sluit perfect aan bij mijn eigen herenonderkledingmerk, Undiemeister. Kortom: een fantastische match – zowel in merkwaarden als persoonlijk tussen Nino en mij!

Wil jij ook het unieke gevoel van Bukser Jeans ervaren?

Ga voor stijl, ga voor kwaliteit, ga voor Bukser Jeans.

Bekijk de video hier!